سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ادیان الهی
صفحه ی اصلی |شناسنامه| ایمیل | پارسی بلاگ | وضعیت من در یاهـو |  Atom  |  RSS 
عمل کننده بی بصیرت، مانند رونده در بیراهه است . هر چه تندتر رود، ازمقصد دورتر شود . [امام صادق علیه السلام]
» آمارهای وبلاگ
کل بازدید :10318
بازدید امروز :2
بازدید دیروز :1
» درباره خودم
ادیان الهی
محمد جواد زارع
این وبلاگ در اصل برای رفع شبهات مذهبی عزیزان طراحی شده و برای رفع شبهات مذهبی خود در قسمت رفع شبهه شبهات خود را مطرح کنید.
» لوگوی وبلاگ
ادیان الهی
» لوگوی دوستان

» دسته بندی یادداشت ها
» آوای آشنا
» خدا حرف "بندهاش" را گوش میدهد!!
چون "بندگان من" در باره من از تو بپرسند ، بگو که من نزدیکم و به ندای کسی که مرا بخواند پاسخ می دهم، پس به ندای من پاسخ دهند و به من ایمان آورند تا راه راست یابند.

  • کلمات کلیدی : دینی
  • محمد جواد زارع:: 87/11/22:: 9:26 صبح | نظرات دیگران ()